Obchodní podmínky

lis, 18 2023

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen 'Obchodní podmínky') společnosti Jana Šimková, se sídlem Veveří 17, 602 00 Brno, Česká republika, IČ: xxxxxx, zapsané v obchodním rejstříku (dále jen 'Společnost'), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen 'Kupní smlouva') uzavřené mezi prodávajícím a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen 'Kupující') prostřednictvím internetového obchodu Společnosti. Internetový obchod je provozován na internetové adrese marshal-cz.cz, prostřednictvím webového rozhraní (dále jen 'webové rozhraní obchodu'). Obchodní podmínky dále upravují a specifikují práva a povinnosti společnosti Jana Šimková v oblasti poskytování služeb, ochrany osobních údajů a užívání internetového obchodu společnosti Marshal CZ Interiér a Nábytek. Kupující je povinen seznámit se s Obchodními podmínky před uskutečněním objednávky.

Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je prodej zboží (dále jen 'Zboží') uvedeného v webovém rozhraní obchodu společnosti Marshal CZ. Zahrnuje to veškerý designový a kvalitní nábytek, bytové dekorace a další produkty, které jsou nabízeny na webových stránkách marshal-cz.cz. Kupující potvrzuje, že se podrobně seznámil s popisem a specifikacemi zboží, jeho funkcemi, cenou, platností cenové nabídky a dostupností zboží. Společnost zaručuje, že zboží je vyrobeno na míru, odpovídá prezentované kvalitě a standardům uvedeným na webových stránkách a je vybaveno všemi příslušnými certifikáty a atesty.

Závazek objednávky

Všechny objednávky provedené prostřednictvím webového rozhraní obchodu Marshal CZ jsou závazné. Potvrzením objednávky dojde na straně kupujícího k přijetí nabídky na uzavření Kupní smlouvy a souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Kupující má právo objednávku zrušit do 24 hodin od jejího potvrzení bez jakýchkoliv sankcí. Společnost potvrzení objednávky akceptuje vypracováním a odesíláním zboží nebo zasláním písemného potvrzení na adresu nebo elektronickou poštu kupujícího. Od tohoto okamžiku jsou obě strany svými projevy vázány a mají z nich vzniklé právní povinnosti.

Platba a dodání

Společnost Marshal CZ akceptuje různé platební metody, které jsou kupujícímu oznámeny při procesu objednávky. Cena zboží a náklady spojené s dodáním zboží jsou kupujícímu známy před potvrzením objednávky. Po přijetí plné platby společnost zajistí odoslání zboží na adresu uvedenou kupujícím. Dodací lhůty jsou stanoveny v závislosti na typu výrobku a aktuální dostupnosti materiálů. Společnost si vyhrazuje právo na odlišné dodací lhůty v případě zboží vyrobeného na míru nebo v případě objednávek s vysokým počtem kusů. Jakékoli změny v platbě nebo dodacích lhůtách budou kupujícímu sděleny předem.